Teleurstelling en blijde vooruitzichten - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu Teleurstelling en blijde vooruitzichten - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

Teleurstelling en blijde vooruitzichten

Door: Ton van Maanen

Blijf op de hoogte en volg Ton

14 April 2014 | Nederland, Geldermalsen

Beste familie en vrienden.

Zoals we jullie al hadden verteld staan we op het punt om te vertrekken voor een grote reis naar Irkutsk om daar onze broeders en zusters te versterken door gesprek en lectuur.
Echter is er iets tussen gekomen waardoor wij onze reis hebben moeten uitstellen. In de gemeente Geldermalsen wordt er op dit moment een coalitie gevormd tussen Dorpsbelangen, SGP en CDA en nu is het zo dat ik (Ton van Maanen) de post van wethouder voor de SGP hoop te gaan vervullen. In de eerste plaats mochten we zeer verwonderd zijn met de uitslag en nu met deze uitkomst van de onderhandelingen.
Dit houd echter wel in dat we de reis in goed overleg hebben uitgesteld tot dit najaar. Wij zelf denken aan oktober maar we moeten nog goed onderzoeken of het dan nog wel is te doen wat temperaturen aangaat en tevens moeten we nog zoeken naar datums waarin we allemaal de juiste tijd kunnen vrijmaken.
Aan de ene kant zijn we dus best teleurgesteld dat we nu op 22 april niet kunnen vertrekken, maar aan de andere kant zijn we weer blij met het vooruitzicht. wij hopen u verder weer op de hoogte te houden en we zullen vroeg genoeg weer melden als we datums en meer reis informatie hebben.

Wel willen wij nog vragen of u ook in het gebed Rusland en Ukraine wilt gedenken en dat dit conflict niet tot escalatie komt.
Want de macht van God overstijgt alle menselijke overwegingen en besluiten, en het gebed van de gelovige heeft veel kracht.

Tot zover ons nieuws en wij wensen u allen Gods zegen.

Groet van ons team.
Otto van Zanten
René Vos
Cees van de Kreeke
Ton van Maanen

Verslag uit: Nederland, Geldermalsen

Ton

Graag maak ik met medereizigers reizen die niet zomaar standaard zijn. Daarnaast wil ik graag broeders en zusters in het geloof ontmoeten over de gehele wereld en in het bijzonder in de voormalige USSR landen. Daarom reizen we voor de stichting HVVC vanuit Nederland richting het oosten.

Actief sinds 26 Feb. 2014