Irkutsk - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu Irkutsk - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

Irkutsk

Blijf op de hoogte en volg Ton

14 Maart 2015 | Nederland, Geldermalsen

Even een korte update van onze voorbereidingen,
Intussen zijn de visa`s voor Rusland in behandeling en wegens veiligheidsoverwegingen voor onze terugreis worden er ook visa`s voor Wit-Rusland (Belarus) aangevraagd. Dan kunnen we via Belarus naar west Ukraine reizen.
We hebben ook contact gehad met de gemeente in Irkutsk en daar kijken ze uit naar onze komst. Omdat we op de heerreis ook een zondag willen doorbrengen bij een gemeente in Rusland hebben we contact opgenomen met de gemeente in Vyatskiye Poljany waar we ook in 2009 lectuur hebben gebracht. En hier zijn we welkom om de zondag van 12 april 2015 bij deze gemeente door te brengen. Ook zijn intussen de boten geboekt van Duitsland naar Denemarken, van Denemarken naar Zweden en van Zweden naar Finland.
Ook wij kijken uit naar deze reis en de ontmoetingen met broeders en zusters in den vreemde, een ontmoeting die geheel in Gods handen is en waar we mogen en moeten vertrouwen dat de weg die Hij met ons gaat ook de goede weg is. En daarom is gebed nodig van hen die hope te gaan, zij die achterblijven, zij die (digitaal) mee reizen en zij die hopen te ontvangen. En daarom roepen wij u/jullie allen op om deze reis en het doel van de reis (dat Gods woord verspreid mag worden) op te dragen in het gebed.
Tot zover ons nieuws en wij wensen u allen Gods zegen.
Hartelijke groeten van ons team.
Otto van Zanten
René Vos
Cees van de Kreeke
Ton van Maanen

Verslag uit: Nederland, Geldermalsen

Ton

Graag maak ik met medereizigers reizen die niet zomaar standaard zijn. Daarnaast wil ik graag broeders en zusters in het geloof ontmoeten over de gehele wereld en in het bijzonder in de voormalige USSR landen. Daarom reizen we voor de stichting HVVC vanuit Nederland richting het oosten.

Actief sinds 26 Feb. 2014