Vrijdag 10 april - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 april - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 april

Door: Cees v d Kreeke

Blijf op de hoogte en volg Ton

10 April 2015 | Rusland, Sint-Petersburg

Na een goede nachtrust ging om half zes de wekker en omdat we bij deze parkeerplaats de luxe hadden op een toiletgebouwtje konden we ons lekker opfrissen.Bij terug komst bleek de bus van Ton en Otto nog in volle rust te zijn en heeft René deze rust maar even verstoord door ze wakker te kloppen.Wat bleek Ton had de wekker wel goed gezet maar op de Finsetijd van zijn telefoon,dus een uur te laat.Om ongeveer zes uur vertrokken we weer op weg richting Moskou,onderweg valt veel te zien zoals armoedige huisjes,oude auto's,grote Amerikaanse trucks.Ook de natuur is mooi met sneeuwvlaktes en dicht gevroren meren.Om ongeveer twee uur s'middags kwamen we aan op de eerste randweg rond Moskou.Deze weg is in totaal 32 kilometer lang en erg druk zodat we hier wel twee uur over hebben gedaan aanschuiven dus! Eenmaal Moskou voorbij ging het weer vlotjes met het verkeer maar niet met het weer,het begon te betrekken en op het moment dat we wilden stoppen om wat te gaan eten begon het te regenen en daarna te hagelen maar gelukkig was dit van korte duur en werd het snel weer droog.Om 18.45 zijn we gestopt bij een benzinepomp om hier wat eten te gaan koken.Vandaag schaft de pot rijst met babipanhang en een schokoladetoetje.Na deze heerlijke maaltijd vertrokken we om 20.15 richting Kazan.Onderweg hopen we weer op een bewaakte parkeerplaats te over nachten en onze reis morgen weer voort te zetten.

• 10 April 2015 - 21:10

Santien:

Heren,

Jullie zijn al onder zeil denk ik. Ik zag dat de secretaris zijn werk heeft opgepakt. Prima gedaan.
    Hier krijgen we morgen ook een beetje regen is de voorspelling, maar hopelijk geen hagel.
    Vandaag is het weer de hele dag heerlijk zomer geweest. Nog even 21 gr. Nu nog ongeveer 16.

Maf ze, en tot schrijfs.
    Santien

• 10 April 2015 - 23:43

Evert Ten Brinke:

Eten koken of kopen???
    Als t koken is?? zo we zijn trots op jullie!
    Hartelijke meelevende groet ! uit Gouda

• 11 April 2015 - 11:21

H.v.d.Kreeke:

Mannen,

We willen jullie laten weten dat we ontzettend dankbaar zijn dat deze reis betrekkelijk soepel verloopt.We blijven voor jullie bidden en hopen dat jullie veilig aankomen bij hen die jullie verwachten.Fijn te horen dat jullie ook nog tijd hebben om onderweg te genieten van de mooie dingen.Tot besluit wensen we jullie nog een voorspoedige reis onder de zegen van de HEERE.
    pa en ma v.d.Kreeke