Zaterdag 11 april 2015 2e - Reisverslag uit Vyatskiye Polyany, Rusland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 april 2015 2e - Reisverslag uit Vyatskiye Polyany, Rusland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 april 2015 2e

Door: CROT

Blijf op de hoogte en volg Ton

11 April 2015 | Rusland, Vyatskiye Polyany

Een bijzondere dag, want we zijn vanmorgenweggereden en dat hebben we u al kort gemeld.
Het was echt een trip door Siberië, veel sneeuw langs de weg en op de velden, tevens hebben we sneeuw en hagel gehad onderweg echter dit was niet heel erg hinderlijk. We hebben op diverse plaatsen wegwerkzaamheden gezien en daar was de de weg niet overal om over naar huis te schrijven zo veel gaten en kuilen in de weg.
En zoals ik al schreef zijn we hier veilig op onze tussenstop aangekomen. Intussen hebben we 3700KM gereden en moeten we nog zo'n 4600KM rijden tot we in Irkutsk zijn.
Hier om 13:00uur aangekomen zijn we hartelijk onthaald met een welkoms diner en zijn we om 14:00 uur al naar een Internaat gegaan in een naburig dorp om daar met ruim 200 kinderen Pasen te vieren. Dit was een bijzondere ervaring. Nadat we thuis weer wat gegeten hadden zijn we snel naar de kerk van de pastor gegaan waar er een "stille zaterdag dienst" wordt gehouden en op deze twee plekken hebben wij van onze zangkunsten laten horen.
Morgen hopen we eerst om 10 uur een paas-dienst te hebben in Vjatskieje-Poljani waarna we de groep in tweeën splitsen om op twee plaatsen een middag bijeenkomst mee te maken.
Na de derde maaltijd en een heerlijke douche is het voor ons heerlijk om zo eens vroeg naar bed te gaan om morgen weer fit te zijn.

• 11 April 2015 - 22:32

Santien:

Heren,

Het was een mooie zangdienst. Mannenensemble (15 mannen) zongen prachtig alleen en met ´Maria´. Het meisjes koor heeft met de verkoop van de cd en 1200 pakjes stroopwafels 276 Bijbels voor Friedenstimme bij elkaar gespaard. Filip Uil vertelde nog over Jakoetie.

Arnold K.vroeg ook al ´of jullie er al waren´. De ouders van Ton krijgen niet altijd de mails goed geopend. Ik heb het nog uitgelegd, maar misschien is het bij hun anders.

Morgen Suzan en Dana. Piet is er zelf niet. En hij belde nog dat het in de Balans was. Dus het moet wel lukken denk ik.

Ik wens jullie nog een goede en rustige zondag.

Santien

• 11 April 2015 - 22:46

Evert & Ria Ten Br:

Mooi weer wat te lezen.
    Tjonge jongen in gedachten reizen we mee wat een onderneming jongens.
    Goede zondag toe gewenst. slaap lekker!!!
    Hartelijke groet uit Gouda