Vrijdag 24april de eerste - Reisverslag uit Kamen’, Rusland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu Vrijdag 24april de eerste - Reisverslag uit Kamen’, Rusland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24april de eerste

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 April 2015 | Rusland, Kamen’

Beste meelevers/lezers,

Wij hebben net weer genoten van ons diner, wat bestond uit rijst met saté. Het was mooi weer en onze magen begonnen al aardig te knorren. Nadat we dus vanochtend vanaf een mooi verhard terrein waren vertrokken hadden we nog geen stop gemaakt, maar nu dus onze magen en wederom weer eens brandstof bunkeren. Ook nog een maal aangehouden omdat voetgangers ook hier voorrang hebben. Nu spreken wij de taal zodanig dat wij met onze goede bedoelingen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans niet gingen begrijpen wat de politie bedoelde. Dus na 5 minuten weer onze weg mogen vervolgen zonder boete. Intussen naderen wij de wit-Russische grens. Hier is de natuur al verder als in het oosten. Bomen worden al groen, op het land wordt al driftig gewerkt en op grote plekken komt het groen al uit de grond. Dit kan natuurlijk ook iets van Winter tarwe of iets zijn, maar daar zijn we nog niet over uit. Ook komen wij hier veel kruizen lang de wegen tegen. Wij groeten u allen en vinden het leuk dat er ook reacties geplaatst wordt. Wij hopen weer terug te komen als we weer verbinding hebben. CORT.

• 24 April 2015 - 15:13

Santien:

Nou heren,
    De reis begint op te schieten gelukkig. Ik hoop dat jullie geen problemen hebben bij/in Wit Rusland. Hier is het zonnig en 21 gr. Ik ga nu op de fiets naar Beesd om bus te rijden.

Hartelijke groet, en hoop dat jullie vanavond nog wat kunnen laten weten.
    Santien

• 24 April 2015 - 15:45

Ingrid :

Fijn dat jullie steeds dichterbij komen!
    We missen onze papa en maatje wel!
    Het gaat hier verder prima. Druk met alle dingen waar je tijdens de vaart niet aan toe komt. Ik begreep uit sms dat de Russen jullie er weer uitgelaten hebben.... Rij voorzichtig het laatste stuk! We bidden en hopen jullie weer in goede gezondheid terug te zien. Fijn weekend nog in Oekraïne.

Lieve groetjes Eline , Tim , Ingrid

• 24 April 2015 - 19:34

Jan De Bruin:

Kijken jullie uit bij het oversteken? Ik heb René heel veel hiervoor gewaarschuwd

• 24 April 2015 - 23:48

Geertrui:

De tijd vliegt om nog maar een dag of wat en jullie hopen alweer thuis te komen. Morgen gaan we met de bus naar Scheveningen. Het weer gaat vochtiger worden en de temperatuur gaat ook weer naar beneden. Doe de groeten b.l.e.w.z aan de bekenden in de Oekraïne. Doe vooral voorzichtig en dat jullie reis maar voorspoedig mag gaan.

Hartelijke groeten van ons drietjes. (Johan, Gerdien en Geertrui)

• 25 April 2015 - 08:09

Jelle Keulen:

Superleuk om jullie te volgen. En mooie foto s.Avonturiers.
    Reactie van een onbekende volger.
    Jelle.