gegevens en getallen over de reis. - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu gegevens en getallen over de reis. - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

gegevens en getallen over de reis.

Door: CORT

Blijf op de hoogte en volg Ton

04 Mei 2015 | Nederland, Geldermalsen

Zoals in ons laatste verslag beloofd hebben we wat getallen op een rijtje gezet.
Totaal 16361 kilometer gereden
2731.3 liter brandstof verbruikt
24 maal moeten tanken
10 grenzen overschreden
3 maal met de boot
8 maal tol moeten betalen
Grenzen genomen met 100km per uur tot 1,5 uur wachten,
ook grenzen tot 15 kilometer tussen 2 posten (niemandsland)
Geen kapotte banden
10 maal in het wild geslapen (op bewaakte truckstops)
2 maal aangehouden voor een eventuele boete (niets hoeven te betalen)
7 maal voor controle papieren
De laatste file in Moskou was en dan 13000 kilometer zonder file gereden tot in nederland
Bijna multi miljonair geweest namelijk 1,9 miljoen aan witrussische roebels
Het land van een dictator nog mooier is dan van een democratisch gekozen regering
Temperatuur verschillen van -3 tot 25 graden en van sneeuw tot zon en alles ertussen
5 jaar voorbereiding
Of te wel 10 steden aangedaan met meer dan 1 miljoen inwoners waarvan 1 met meer van 4 en 1 meer dan 11 miljoen inwoners
Op het grootste zoetwater meer ter wereld gelopen (Baikal meer)
Vis gegeten dat alleen in het baikalmeer te vangen is.
Meer dan een kwart rond de wereld gereden, 6 tijdzones verder.
400 kilometer om moeten rijden, daar een stuk weg aan Kazachstan is toebedeeld.
We op de kaart halverwege China zaten.

Ook hebben we intussen de Bus weer schoon gemaakt en kijken we terug op een voorspoedige reis.
We zijn dankbaar en danken na de Heere ook u allen voor het meeleven en het gebed. Wel willen we vragen of het gebed niet ophoud voor allen die in verdrukking leven en voor het evangelisatie werk dat gedaan moet en mag worden over geheel de wereld zowel in Nederland als ook in Rusland.
Met dit bericht zullen we ook deze reis besluiten. En als er in de toekomst nog weer een reis gemaakt mag worden dan hopen we weer via een nieuwe reis aan te maken zodat u weer op de hoogte gehouden kan worden.
Nogmaals Hartelijk dank voor u medeleven en alle reacties die we gekregen hebben.

Met vriendelijke groet
Cees van de Kreeke
Otto van Zanten
René Vos
Ton van Maanen

• 04 Mei 2015 - 08:24

Geert-Jan:

Beste mensen,

Wat een indrukwekkend lijstje cijfers is dat. Ik ben heel benieuwd om mee van jullie reis te vernemen en de foto's te zien. Misschien kunnen we contact erover hebben wanneer jullie de boel weer wat meer 'op de rit' hebben.

Succes met thuiskomen! Groet,

Geert-Jan en medewerkers Friedensstimme

• 04 Mei 2015 - 09:58

Jelle Keulen:

Hoi mannen

Vond t fijn jullie te volgen alhoewel het op de eindbestemming was dat ik ervan hoorde.
    Ook dat jullie weer heelhuids terug zijn.
    Een heel avontuur en indrukwekkende lijst.

Groet Jelle Keulen.