Bijna - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Team

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 Maart 2016 | Nederland, Geldermalsen

Beste lezers,

Onze reis begint nu echt dichterbij te komen.
De visums zijn intussen binnen en we hopen een zaterdag de lectuur in te laden en de boodschappen te doen voor onderweg.
De bussen hebben een laatste controle gehad en ook zijn de wielen en banden nog eens goed gecontroleerd en tevens de reserve wielen. Ook is er nog wat kleding en andere humanitaire goederen verzameld zodat we een mooie mix hebben.
Ook de kriebels beginnen we wat meer te voelen nu dinsdag toch wel dichterbij komt. En dan willen we uw hulp vragen want die hebben we ook echt nodig.
Voor dit werk is ook gebed nodig en dat mogen we u toch vragen.
Ook willen we vragen om zondag in de kerk voorbede te doen voor onze reis maar vooral om een zegen te vragen voor de boodschap die wij hopen te brengen. Want het werk en de reis moeten we geheel in Gods hand geven, en omdat we ook mogen weten dat God er om gebeden wil zijn vragen wij u en in het bijzonder de ambtsdragers onder ons om voor ons te bidden in het openbaar en in het verborgen.
De contacten zijn gelegd met de adressen waar we naar toe hopen te gaan en er wordt naar ons en ook vooral naar onze lectuur uit gekeken. Wij hopen u op de hoogte te houden van onze reis en de gebeurtenissen onderweg.
We hebben intussen nog mooie bedragen binnen mogen krijgen alleen is het bedrag nog onvoldoende, dus als het u soms ontschoten is dan kunt u ons nog financieel gedenken.
Wij wensen u gezegende paasdagen en laten weer spoedig van ons horen. Voor dit alles geld DV.
Jos van Maanen
René Vos
Arie Vos
Jan de Bruin
Geertrui en Ton van Maanen

• 26 Maart 2016 - 19:46

Izak Verwoert:

Fijn om de berichten al te lezen. We wensen jullie voor nu ook gezegende Paasdagen en in de komende dagen een goede reis en een behouden aankomst met de lectuur waar daar sterk naar uitgekeken zal worden. Jezus zei in Matt. 28:19 tegen Zijn discipelen: gaat dan heen, onderwijs alle volken. Ik hoop dat jullie zo onder Zijn bescherming en leiding je geborgen mag weten! We zullen jullie de komende weken niet vergeten. Hartelijke groet, Izak

• 27 Maart 2016 - 16:15

Elly Boss:

Ik wens jullie allen een veilige en succesvolle reis toe en zal met belangstelling de berichten lezen.
    Hartelijke groet, Elly

• 28 Maart 2016 - 22:49

N. Baas:

Wij wensen jullie allen een gezegende reis toe en een behouden aan-en thuiskomst.
    Een hartelijke groet, Joke en Niek

• 30 Maart 2016 - 15:52

Herman En Marike:

En, schiet het allemaal een beetje op? We wensen jullie een goede reis, en hoewel het grote gedeelte allemaal van de tocht er vlak uit ziet, neem Psalm 121 met jullie mee.

Mvg, Herman