vlotte thuisreis - Reisverslag uit Poznań, Polen van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu vlotte thuisreis - Reisverslag uit Poznań, Polen van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

vlotte thuisreis

Door: Ton van Maanen

Blijf op de hoogte en volg Ton

03 Mei 2019 | Polen, Poznań

Geliefde familie, digitale medereizigers en lezers,
Zoals we gisteren geëindigd zijn waren we vertrokken vanuit Zhitomir naar huis, echter daar zitten nog wel ongever 1800 kilometer tussen dus daar doen we dan ook wel even over. Voldoende tijd om jullie nog even mee te nemen op deze reis. het eerste stuk naar Korosten was weer ouderwets slalommen en dan niet om te kijken of je de gaten kunt ontwijken maar om te bepalen welk gat in de weg je wilt nemen. Na dit stuk zijn we de aloude Napoleonbaan opgegaan die ons rechtstreeks met een minimum aan bochten bij de grens tussen Ukraine en Polen bracht. dit is een weg die al door Napoleon is aangelegd om snel en efficiënt zijn troepen te kunnen verplaatsen en daarom had deze man een weg van Warschau naar Kiev laten aanleggen en deze weg is in 2015 in het kader van het EK voelbal helemaal opgeknapt in de Ukraine. in Polen is hij niet meer terug te vinden.
Eenmaal aan grens is het erg vlot gegaan en waren we met ca. 60 minuten we weer binnen de EU en konden we onze reis vervolgen door Polen en Duitsland om vanmiddag weer in Nederland aan te komen. We schrijven deze blog tijdens het rijden en we zijn dus nog niet thuis maar dan hebben we het natuurlijk ook veel te druk met het weerzien van onze geliefden om dan aan deze blog te denken. Zo het zich nu laat aanzien hopen we b.l.e.w. tussen 2 en 3 uur vanmiddag thuis te komen. Tot zover onze reis en we hopen binnen enkele dagen u nog een blog te schrijven met de gegevens en getallen met de afsluiting van deze reis.
de hartelijke groeten van ons vieren,
Jelle de Pater
René Vos
Jos van Maanen
Ton van Maanen

• 03 Mei 2019 - 07:14

Evert & Ria Ten Brinke:

Tjonge ja al die gaten in de weg Roemenie had dat ook erg, weten niet hoe erg hier maar zo te horen rijden zonder een gat ( de kleinste) te kiezen gaat niet.
    T is toch bijzonder zo meteen weer veilig thuis bij iedereen die jullie lief is.
    Altijd weer een wonder als je kijkt wat er op de weg gebeurt en vooral daar rijden ze maar raak he.
    Hoop dat jullie veel zegen op jullie arbeid mogen ontvangen, hoeven wij niet te zien ( al is dat fijn)
    Maar niet t belangrijkste.

Een Hartelijek groet.
    de laatste loodjes t zwaarst hoewel hoe dichter bij de stal gaat t paard harder.

• 03 Mei 2019 - 08:35

Albert De Boer Het Top 36 - Urk :

Geachte vrienden Jelle de Pater, René Vos , Jos van Maanen en Ton van Maanen.

wij hebben iedere dag jullie reisverslag met genoegen gelezen . en wij willen jullie er hartelijk voor bedanken.
    wij zijn dankbaar dat jullie veilig bewaard zijn, en een vlugge grensdoorgang hebben gehad.
    jullie zijn hartelijk ontvangen bij de gemeenten in Voronez, en dat was verblijdend om te horen.
    dat is een bewijs , dat de Bijbels en de Lectuur van de vorige keer, bij die gemeenten niet in vijandschap zijn gevallen. dat had toch ook gekund. mocht de Koning van Zijn duur gekochte Kerk, het alles met Zijn onmisbare Zegen willen achtervolgen , het onze willen verzoenen, en Zijn Koningrijk willen bouwen.

met vriendelijke groeten,

Albert de Boe , Paulus van Veen en Jan Korf.
    Urk

• 03 Mei 2019 - 08:53

José:

Dapperen,

Dank voor het schrijven van jullie blogs. Ik heb genoten van jullie verhalen!
    Nu nog veiig thuiskomen.

Allen een goed weekend en een mooi weerzien met jullie families.

Hartelijke groeten,

José

• 03 Mei 2019 - 09:19

Hans Van Lith:

Bedankt voor jullie blogs. Jullie hebben een voorspoedige reis gehad.
    Een veilige en goede thuiskomst gewenst.
    Hartelijke groeten van Hans uit Achterberg.(gem. Rhenen)

• 04 Mei 2019 - 12:45

Mary-Ann: