reis afsluiten en bedanken - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu reis afsluiten en bedanken - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Ton Maanen (HVVC) - WaarBenJij.nu

reis afsluiten en bedanken

Door: Ton van Maanen

Blijf op de hoogte en volg Ton

17 Mei 2019 | Nederland, Geldermalsen

Geliefde medereiziger beste sponsoren en donateurs,

Na onze reis zijn we weer thuis en intussen ook het werk weer opgepakt. We kijken terug op een goede en mooie reis waarbij de ontmoeting met de gemeente en de opname in de gemeenschap in Voronezj (Rusland) wel weer het hoogte punt geweest is. We mogen dankbaar zijn dat God onze deze reis heeft bewaard voor ongelukken en andere ongemakken en dat we veilig thuis zijn gekomen.
Op een lekke band na hebben ook de voertuigen geen mankementen vertoond en de lekke band is door de plaatselijke bandenhandel als toegift gerepareerd.

Graag willen wij in het bijzonder alle sponsoren en donateurs bedanken voor hun bijdrage omdat we zijn vertrokken met (te) krappe begroting en nog niet helemaal wisten of we op deze begroting thuis konden komen, zijn we nog zeer aangenaam verrast door extra giften na ons vertrek zodat alle kosten met elkaar gedeeld en betaald konden worden. Daarvoor nogmaals hartelijk dank.

Dan is het ook goed om de reis nog even samen te vatten:
We hebben 6509KM gereden met een gemiddelde brandstof verbruik van 8.3L op de 100 KM dus is er 1080,5 liter brandstof verbruikt en hebben we 11 keer moeten tanken Dit is gedaan met een gemiddelde snelheid van 69km/h en hebben in totaal 94uur en 29min gereden. Ook hebben we 5 maal onderweg in de bus geslapen en 1 keer op de (nacht)boot, 3 maal zijn we met een boot overgestoken en zijn we 9 maal een grens gepasseerd en dit alles konden we doen met 1 visum voor Rusland.

Nogmaals alle donoren, sponsoren en medereizigers hartelijk dank voor jullie bijdrage en ook de reacties die wij lezen op onze blogs zijn erg bemoedigend om dit werk te kunnen en mogen doen. Deze reis sluiten we nu hiermee af en we hopen u een volgende reis DV weer mee te nemen en dan willen we ook u steun weer vragen, maar dit alles bij leven en welzijn.

Ook vinden wij het leuk om over onze reis of reizen te komen vertellen met foto`s en filmpjes en dat kan in klein gezelschap maar ook voor verenigingen of gezelschappen. Neem gerust contact met ons op als u dat ook een goed idee vind en dan plannen we daar een afspraak voor.

Met vriendelijke groet
René Vos
Jelle de Pater
Jos van Maanen
Ton van Maanen tvm@vama.nl 0651471506

• 17 Mei 2019 - 04:30

José:

Beste, dappere mannen,

Het was enorm leuk om wederom jullie reisbevindingen te mogen lezen.
    Het was enorm fijn dat jullie het doel veilig bereikt hebben en weer mooie ontmoetingen hebben gehad.
    Ik ben enorm dankbaar dat jullie weer veilig thuis zijn.

Hartelijke groeten hoor,

José